فاطمه فاطمه ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

قلب بابا...

انتظار به سر اومد...

1393/7/26 16:52
نویسنده : مهدی
747 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

می دونم امروز که شنبه 1393/7/26 هست یه کم با تاخیر این خبر رو براتون می نویسم، ولی بالاخره که دارم می نویسم!

1393/6/16 ساعت سیزده و پنج دقیقه فاطمه به دنیا اومد. الحمدلله حالش خوبه.

فاطمه به دنیا اومد و من 900 کیلومتر دورتر مشغول یک سری کارهای اداری بودم و با چند روز تاخیر تونستم دخترم رو ببینم، البته عکسش رو برام می فرستادن ولی دیدن عکس ها فقط عطش دیدن خودش رو بیشتر می کرد.

دخترم یک روز بعد از تولد از بیمارستان مرخص شد اما چند روز بعد معلوم شد که زردی داره و 3 روز توی بیمارستان بستری اش کردیم.

از همه این حرف ها که بگذریم می خوام بگم خدایا خیلی ممنونم ازت که به زندگیم یه رنگ صورتی دخترونه زدی! من عاشق دخترمم.

ضمن خدافظی شما رو دعوت می کنم به دیدن عکس فاطمه کوچولو.

یا علی(ع)

فاطمه

پسندها (1)

نظرات (5)

راضی
26 مهر 93 17:37
ماشالا به این دخمل ناز انشالا خدا فاطمه کوچولو رو برای شما و شما رو برای فاطمه خانوم حفظ کنه
نانا
30 مهر 93 3:03
الهی شکر که سلامتید هر سه تون قدمش پر خیر و برکت باشه انشالله تبارک الله و احسن الخالقین ... خیلی هم خوشگل و ملوس ..
مامان منصوره
2 آبان 93 1:36
تبرک میگم خدا حفظش کنه براتون خیلی نازه ماشالله
مامان رخساره
20 آبان 93 3:43
خدا حفظش کنه خیلی خوشحال شدم
مامان جون مهناز
23 آذر 93 11:37
خدا برات نگه دار بابای مهربون ان شالله سایه مامان وبابای مهربون همیشه همیشه بالای سرش باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قلب بابا... می باشد