فاطمه فاطمه ، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

قلب بابا...

نظرات (2)

نانا
1 آذر 93 2:18
ماشالله
مامان باران
25 دی 93 11:57
سلام اقا مهدی و سلام به همسرتون امروز که سر زدم وب باران یه هو یاد وبلاگ فاطمه افتادم و زودی اودم ببینم چه خبر خدا رو هزار بار شکر که فاطمه کوچولو برکت خونتون شد و به زندگیتون شادی اورد ...یادتونه منم منتظر به دنیا اومدن پسرم بودم پسرم اردیبهشت زود به دنیا اومد و بعد از 5 روز اسمونی شد اون روز تا حالا 10 ماهی گذشته و من ناباورانه چشمم به گهواره خالی پسرم موند .....خدا روشکر دلتون شاد شد برا من و همسرم هم دعا کنید تا بتونیم به ترس از دست دادن یه فرشته دیگه غلبه کنیم و خدا بهمون دوباره نظر کنه تا یه فرشته سالم بیاد بغلم ...برامون دعا کنید و به همسرتون هم تبریک بگین و روی ماه فاطمه رو ببوسین
مهدی
پاسخ
سلام.خیلی ناراحت شدم از این اتفاق و درکتون می کنم.براتون حتما دعا می کنم که ان شاالله خدا بهتون یه فرزند سالم و صالح عطا کنه..خدایا به حق حضرت فاطمه زهرا یکی از فرشته هاتو بفرست تو خونه این بزرگوار...به خدا بگو خدایا من صبر می کنم تو بهترش رو به من عطا کن.مطمئنا خدا بهترش رو بهتون میده.یا علی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قلب بابا... می باشد