فاطمه فاطمه ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

قلب بابا...

برای شما سرور

1392/3/5 15:37
نویسنده : مهدی
892 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

از 16 فروردین تاااااااااااااااااااااا همین الان که 5 خرداده، من مادر نی نی رو زیارت نکردم.یعنی 1 ماه و 20 روزه که ندیدمشافسوس .

دنیا دنیای تزاحمه. همه چیز رو نمیشه یه جا داشت.

وظیفه عقلی و شرعی ام ایجاب می کرد که برم(بمونم).
تا بعد از نیمه تیرماه هم برنمی گردم(می مونم).

این پرانتز ها معنیش اینه که:ما تو این شهر غریبیم، بخاطر همینم من مادر نی نی رو بخاطر بارداریش فرستادم شهرستان، پس من موندم و اون رفته، نه اینکه من رفته باشم و اون مونده باشه دل شکسته .

در هر صورت هرجا که باشه ما یکی که خیلی خیلی مخلصشیم، ارادت قلبی درایم خدمتشون و می خوام بهش بگم که:

« اوچیکتم سرور» چاکریم 

 

چند وقت پیش یه شعر برای مادر نی نی سرودم به این شرح:

 

 

دوباره خواب تو را دیدم و قرارم رفت

تحمل فراق تو از قلب زارم رفت

دوباره باز سوالی به جان من افتاد

چرا فرشته ی من پر زد از کنارم رفت؟


عجب حکایتی است این سفر برای دلم

فراق روی تو دارد خطر برای دلم

برای اینکه ببینمت، دوباره می خوابم

که دیدن تو می شود سپر برای دلم


جدایی تو یک قفس کشیده دور و برم

ببین که اشک دو چشمم چکیده دور و برم!

بدون تو تنها شدم درون غربت شهر

بیا که لشکر غصه رسیده دور و برم


طاق تحمل مردانه ام شکسته بیا

نگاه کن! دل دیوانه ام شکسته بیا

سفر بس است خانه ات آباد! دگر برگرد

ستون مرتعش خانه ام شکسته بیا

سفر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

حامی
5 خرداد 92 16:52
سلام بابایی مهربون من لینکتون کردم...شاد باشید
سودابه(شیرین ترین شیرین)
5 خرداد 92 20:29
سلام فکر میکنم شما به وبلاگم اومدید و درخواست کردید لینکتون کنم اگه همینطوره بهم بگید تا لینکتون کنم مرسی


مطمئن باشید...چرا فکر می کنید؟؟؟!!!!
مامان محمدرضا
6 خرداد 92 0:21
سلام بابای نی نی من شما رو لینک کردم.ایشالا مامان و نی نی هر دو زودتر به سلامت بیان و ایشالا خدا فرزند صالح بهتون عطا کنه.


ایشالله خدا از زبونتون بشنوه که خانوم زودتر قدم رنجه بفرمایند...ممنونم از دعای خوبتون
سپیده از وبلاگ "کودک من"
6 خرداد 92 1:39
سلام. با افتخار لینک شدید و خوشحال می شم اگه منو هم جز لینکهاتون بزارید.


ممنون.. اطاعت
راحله
6 خرداد 92 10:42
سلام بابای نی نی!
با کمال میل لینکتون میکنم
چقدر شعرتون زیبا بود
امیدوارم هر چه زودتر روی ماه همسرتون رو ببینید


تشکر ویژه
مامان موژان جون
6 خرداد 92 11:32
بابای نی نی اینشاله همیشه با همسری و دخملیتون زیر سقفی قشنگ زندگی کنید


خلیلی ممنونم از دعای خوبتون
حامی
6 خرداد 92 14:25
آرامشــــی برایتان خــواهانم همچون آرامشـــی هنگام بودن ، در آغــــوش مـــادر . ...


ممنونم.... ما بزرگ شدیم...دیگه تو آغوش مادر نمیریم الا به ندرت
مامان یاسمین زهرا
6 خرداد 92 17:17
انشاا.. خیلی زود همدیگه روببینید و خانواده 3 نفریتون در کنار هم پر از عشق و سلامتی و شادی باشه. با افتخار لینکتون کردم


ممنونم..... کاش آدرس وبلاگتون رو می نوشتید
مامان آرشيدا قند عسل
7 خرداد 92 7:54
سلام اميدوارم ني ني تون صحيح و سالم بياد تو بغلتون.


ممنون
مامان نازی
8 خرداد 92 0:09
سلام.الهی که همیشه در جمع خانواده 3 نفرتون شادی و سلامتی و خنده برقرار باشه. لینکتون کردم.
مامان رادین
8 خرداد 92 11:23
لینک شدید و لینکمون کنید. با ارزوی سلامتی برای نی نی.
مامان دوقلوها(حسین-حسام)
8 خرداد 92 14:21
سلام بابایی مهربون منم لینکتون کردم الهی دوری چه سخته ایشالا به زودی همسر عزیزتون بیاد پیشتون خدا نی نی تون رو نگه داره سالم و سلامت مرسی
نارینه
11 خرداد 92 0:48
با افتخار لینکتون میکنم بابای منتظر ..


آدرس وبلاگتون رو ننوشتید که لینکتون کنم
مامان یاسمین زهرا(خاله ندا)
14 خرداد 92 15:49
اینم آدرس
سودابه
18 خرداد 92 20:41
لینک شدید.........


آدرس وبلاگتون رو ننوشتید تا لینکتون کنم
سودابه
19 خرداد 92 11:53
alireza-sodabe.niniweblog.com شیرین ترین شیرین
مامان ساتیار
4 تیر 92 23:17
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه. ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید. از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید. http://satyarjun.niniweblog.com
مامان باران
6 تیر 92 10:34
به به چه بابایی مهربون و خوش ذوقی امیدوارم با سلامتی احساس بدون مثل بابا شدن رو هرچه زودتر البته نه زودتر به وقتش تجربه کنین و سالهای سال درکنار همسر گلت و فرشته کوچولوتون زندگی سبز سبز داشته باشین . منم مث شما وب دخترم باران رو تازه راه انداختم یه سری بهش بزنین و اگه دوس داشتین لینکمون کنین http://4574.blogfa.com منتظر خبر به دنیا اومدن فرشته کوچولوتون هستیم.
مریم
26 تیر 92 12:27
سلام خوبید حسین و حسام من تو مسابقه شرکت کردن اگه امکان داره کد 673 رو به شماره 20008080200 بفرستید ممنون میشم
رخساره
11 مرداد 92 17:49
سلام چرا آپ نمیکنین؟!!!!!!!!!1
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قلب بابا... می باشد